četrtek, 18. junij 2015

Malo tu, malo dol

Za vse tiste, ki prihajate k nam na obisk, da boste vedeli kam se odpravljate in za vse tiste, ki ne morate priti, da boste vsaj malo videli kje smo in za vse tiste, ki ste to čudovito mesto zapustili.

Vaihingen an der Enz je mesto v Baden-Wurttemberški deželi, približno 24 km severozahodno od Stuttgarta z 10246 prebivalci.

Mlin

Knjižnica
Trg
Rathaus

Urbanova vsakodnevna pot iz šole domov

Pulverturm
Stadtkirche
Bahnhof
Pogled na mesto iz gradu
Otroških igrišč je v našem mestu ogromno. Mi smo jih do sedaj kr nekaj obiskali, gotovo pa se kje še kakšno skriva.
Kako je pa z igrišči v Idriji ali pa še slabše v Godoviču, pa sami veste :(.

Če pa se naveličamo igral, pa imamo nekaj minut stran Tripsdrill. Nekaj podobnega najbrž kot Gardaland. Nevem, ker v Gardalandu še nisem bila. Nikoli me namreč niso privlačile te visokoleteče naprave in razni vlakci smrti. Pa ne zato,  da bi se bala višine, ampak tem rečem ne zaupam povsem.
S padalom iz 3000m mi pa ni bil noben problem skočiti, zdelo se mi je dosti bolj varno in  upam, da bom to ponovila še kdaj, takrat, ko bodo otroci že samostojni.
Torej v Tripsdrillu smo šli tudi na bolj izi otroški vlakec smrti in ja, ves čas sem mižala in čakala, da bo vožnja mimo. Ne, to vsekakor ni zame!
Otroci pa so bili itak najbolj navdušeni nad avtomobilčki.

Konec Maja in začetek Junija smo imeli Binkoštne počitnice. Za 14 dni smo prišli v Slovenijo in večino dni preživeli doma.
En dan pa smo se odpravili na izlet, toda kam naj gremo ali na morje ali na Gorenjsko se nismo mogli zediniti. Na Kalcah smo stali kar nekaj minut in tehtali. Jaz in Urban sva bila za na Gorenjsko, Rafko in Maša pa za na morje. Torej odločitev naj bi podal Matevž, ampak nam ni bil ravno v pomoč, ker si je vsakih par minut premislil :).
Ker smo bili že prejšnje počitnice v Piranu in Lipici, smo se torej odločili za Bled, Slap Savico in Bohinjsko jezero.

V času od zadnje objave pa smo v šolo vpisali še Mašo

in šli tudi v kino

7 komentarjev:

Mirjam martini gnezda pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anita pravi ...

O kul, kaj vse bomo zamudili. :(

Tina pravi ...

Saj ne boste zamudili, sam prestavli za nekaj časa :)

Anonimni pravi ...

Zdravo, sem slučajno priklikala na vaš blog - smo skoraj sosedje, mi smo pa 50 km južno od Stuttgarta :) Mi se po dveh letih kmalu vračamo v Slo, imam kar cmok v grlu, predvsem bomo pogrešali otroška igrišča :) No, vsaj eden izmed nas :) Vas pozdravljamo, grüssle :)

Tina pravi ...

Pozdravljena, lepo da si se oglasila. Kako to da se vračate nazaj?

Anonimni pravi ...

Ja, možu se pogodba izteka, mene pa čakajo službene obveznosti v Slo. Nemčija se je kljub kar težkemu začetku izkazala za super, tako da je zdaj pa vračanje težko :( Mogoče se pa kdaj spet vrnemo (še posebej, ker bo mož spet v iskanju dela). Uživajte!